Niet alleen als mens, maar ook als organisatie hebben we momenten van reflectie nodig om daarna weer op scherp te staan. Daarom hebben wij het afgelopen jaar met ons team nagedacht over onze identiteit. Wie zijn wij eigenlijk als Bierman Advocaten? Waar gaan en staan wij voor? Hoe onderscheiden wij ons? Met het antwoord op deze vragen hebben wij in 2017 verder gebouwd aan ons merk. Het merk Bierman. De komende tijd laat ik steeds een stukje van onze “rebranding reis” zien. Het eerste deel? Onze vernieuwde website!
Eind 2016 werd de knoop doorgehakt: het was tijd voor een nieuwe website. Een geweldig project dat ik samen met Cees, Marike en Monique mocht oppakken en zeker een project waar mijn creatieve hart sneller van ging kloppen. Na een korte zoektocht kwamen we uit bij PXL, een creatief bureau voor merkontwikkeling en merkcommunicatie. Samen met hen zijn we gaan kijken naar de vormgeving van de website en de features die op de site moesten komen.
Sinds eind vorig jaar staat de site live en daar zijn wij natuurlijk super trots op! Trots op het resultaat maar ook trots dat iedereen binnen het Bierman team zijn of haar steentje heeft bijgedragen tijdens het bouwen van de site. De afgelopen weken zijn de puntjes op de i gezet en hoewel een site nooit echt af is, is het nu wel tijd om de site aan jullie te presenteren.